Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani
Splošni pogoji spletne prodajalne z distributio.si v lasti podjetja
Distributio D.O.O. trgovina na debelo in drobno, so sestavljeni
skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi
priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 


Podatki o podjetju

Distributio D.O.O. trgovina na debelo in drobno
IBAN SI56 1910 0001 0380 412
Matična številka: 9157786000
ID za DDV: SI52213056 (zavezanec za plačilo DDV) 
Srg: 2022/53478 z dne 16.6.2022, Okrožno sodišče Ljubljana, 
Direktor: Matic Habat



S spletno trgovino Distributio.si (v nadaljevanju »Distributio.si« ali »spletna
trgovina«) upravlja podjetje Distributio d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik« ali
»podjetje«). Ob registraciji v sistem Distributio.si obiskovalec pridobi
uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z
vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa
zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s
pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja
obravnavajo delovanje Distributio.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos
med ponudnikom in kupcem. 

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje) 
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

 identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
 kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in
učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
 bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s
poprodajnimi storitvami in garancijami),
 dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v
ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v
razumljivem roku),
 pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in
rok dostave),
 vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in
razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in
stroške prevoza,
 način plačila in dostave,
 časovno veljavnost ponudbe,
 rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in
pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane
kupca vračilo izdelka,
 pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o
kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov
Artikli na Distributio.si, so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije
o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se
opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na info@distributio.si Če
artikli niso na zalogi, je to jasno označeno na spletni strani ali v
elektronskem sporočilu, ki ga kupec prejme ob naročilu.
Trudimo se, da so fotografije izdelkov v naši spletni trgovini pravilne in
posodobljene. Kljub temu so informativne narave in ne zavezujoče (npr.
embalaža se lahko razlikuje zaradi proizvajalčevih sprememb, barvni ton
oziroma odtenek lahko variira zaradi nastavitev ekrana in podobno). 
Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

 z gotovino ob prevzemu, pri čemer se poleg stroška
pakiranja in dostave doplača 2,50€ (oziroma po ceniku
dostavnega podjetja)
 s plačilom s kreditno kartico Visa/Mastercard/Maestro,
aneks, plačilo po predračunu.

Ob nakupu izdelkov se poštnina obračuna, po ceniku dostavnega podjetja
tako da se razlikuje med samimi izdelki zaradi teže paketa. Strošek
prevzema po povzetju se prav tako računa po ceniku dostavnega podjetja.
Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj
Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo
stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi
morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije. 

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini
sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko
sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in
drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot
kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše
spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost
kupca. 
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na
strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme
račun na vpisan elektronski naslov. 
Minimalni znesek naročila na spletni strani je enak ceni najcenejšega
izdelka pred prišteto poštnino.
Način plačila po povzetju lahko izberete kot plačilno sredstvo za naročila v
vrednosti največ 150 €.
V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo
pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu). 

Oddaja naročila
Nakupovanje v spletni trgovini smo skušali kar se da poenostaviti in narediti
uporabniku prijazno. Želeni izdelek doda stranka v košarico s klikom na
zeleni gumbek "Dodaj v košarico".  
Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število
izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku "Košarica". Ko so v košarici
vsi želeni izdelki in želi stranka začeti s postopkom zaključka naročila,
preprosto klikne na okvirček "Košarica" .
Klik pripelje na Blagajno, kjer je viden celoten povzetek košarice. S klikom
na gumb "Nadaljuj" spletna stran stranko pripelje na mesto za vnos e-
naslova, kamor bo po oddanem naročilu prejela tudi e-mail z vsemi
informacijami o naročilu. Na naslednjem koraku stranka izpolni podatke o
kupcu in naslov, kamor pošljemo naročeno blago. Za zaključek naročila
stranka klikne na gumb "Nadaljuj na zaključek nakupa". S tem se strinja s
Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za
pravkar oddano naročilo. Po tem koraku se ji lahko prikažejo tudi posebne
ponudbe, ki jih je še možno dodati k naročilu, če ne želi dodatnih izdelkov,
pa stranka zapre spletno stran.  
Poprava napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila
Stranka ima pred oddajo naročila v vsakem trenutku možnost urejanja in
popravljanja napak svojega naročila. Najlažje se po korakih košarice oz.
blagajne navigira s pomočjo zgornjega navigacijskega menija.  
Ob kliku na povezavo "košarica" se vrne na začetek košarice. Tam lahko
po želji odstrani izdelke s klikom na povezavo desno ob produktu "x",
Za dodajanje dodatnih količin produkta ali novih produktov se lahko
kadarkoli vrne v spletno trgovino s klikom na logotip. 
S klikom na "E-naslov" in "Tvoji podatki" v glavnem navigacijskem meniju
košarice, bo spet na vnosu oz. urejanju svojih podatkov. Tukaj lahko
poljubno spremeni svoje podatke. 
S klikom na "Način plačila" je možno spremeniti način plačila.

Za kakršnakoli vprašanja ali pomoč smo na voljo preko e-pošte na info
@distributio.si 

Upsell ponudba
Upsell ali poprodajna ponudba je ponudba za distributio.si kupce, ki so
pravkar zaključili (oddali) naročilo. Ponudba je časovno omejena in je
prilagojena dejstvu, da je naročilo že oddano. To pomeni, da enakih
cenovnih znižanj v redni ponudbi brez oddanega naročila ni mogoče
pridobiti. Hkrati pa vrednost v upsellu dodanih artiklov ne vpliva na dodatne
ugodnosti, vezane na skupno vrednost rednega naročila (npr. brezplačna
ipd. Če želi stranka koristiti kakršnokoli ugodnost, ki je pogojena z višino
zneska nakupa, mora ta znesek doseči ob prvotnem naročilu (brez upsell
ponudbe).

Cene
Cene vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in
nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj
navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna
pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik
potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu
Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in
veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma
oziroma do razprodaje zalog. 

Pravica do odstopa od pogodbe oz. od naročenega blaga 
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu
ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski
naslov info@distributio.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo
treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po
datumu prevzema artiklov. 
Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za
sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila
podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Distributio d.o.o., Ob
potoku 15, 1360 Vrhnika.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa
opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom
od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne
sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni
zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe,
ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi
narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. 
Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@distributio.si
namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo.
Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V
nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti. 
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje
pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi
zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja
evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov
transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal račun, uporabljen pri plačilu
naročila. 
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku
ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo
ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika
po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob
naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih
napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 
Podjetje si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe oz. do realizacije
naročila, v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka
zajema elemente, na podlagi katerih podjetje ne bi pristalo na sklenitev
pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so
lahko posledica tehničnih in drugih težav. 
Če podjetje odkrije napako povezano s ceno izdelka, ki ga je kupec že
naročil, bo kupec o napaki obveščen v najkrajšem možnem času preko
elektronske pošte. V tem primeru bo kupec lahko potrdil naročilo po pravilni

ceni ali preklical naročilo. Če kupca ni mogoče kontaktirati v razumem roku
z uporabo kontaktnega naslova elektronske pošte, ki ga je navedel pri
oddaji naročila, bo podjetje štelo naročilo za preklicano in o tem obvestilo
kupca po elektronski pošti. 
Če se kupec odloči za preklic naročila potem, ko je bil obveščen o pravilnih
cenah izdelkov, vendar je pred tem že plačal ceno naročenih izdelkov, bo
podjetje v najkrajšem možnem času, vendar ne več kot v 14 dneh, ponudil
popolno vračilo kupnine. 
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar: 

 artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno
rabo ali za promet,
 artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za
katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana
oziroma bi mu morala biti znana,
 artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče
dogovorjene oziroma predpisane,
 je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali
modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le
zaradi obvestila. 
Kako se preverja primernost artikla? 
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z
izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. 
Kako se stvarno napako uveljavi? 
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom
obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled
artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od
artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).  
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v
roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja
napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne
napake. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo
določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov - politika zasebnosti
Splošno
Podjetje se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in
zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Podjetje spoštuje zaupnost
osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo
storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in
zlorabami. 
Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih
primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje
pogodbene obveznosti do uporabnika.
Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o
varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o
elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-
B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov
(angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov
uporabnika. 
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve
naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo
potrebno komunikacijo. 
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim
osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam,
in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. 
Pravno obvestilo
Spletna trgovina distributio.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in
video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih
pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega
pisnega dovoljenja. Znamka Distributio d.o.o. in logotip sta v lasti podjetja
Distributio d.o.o. 
Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se
po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem
obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru
težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-
poštnega naslova info@distributio.si. Postopek obravnave pritožbe je
zaupen. 
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil
kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku
postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega
spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med
ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju
samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred
sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se
morebitni spori rešijo sporazumno. 
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Podjetje,ki kot ponudnik blaga
in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni
strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje
potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na
povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških
sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o
spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.
2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 
Namen uporabe osebnih podatkov
Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje
in shranjuje naslednje uporabnikove podatke: 

 ime in priimek
 naslove za dostavo

 firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna
oseba)
 davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna
oseba)
 naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
 geslo v šifrirani obliki
 kontaktno telefonsko številko
 druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v
obrazce v spletni trgovini
 druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda
naknadno v svojem profilu

Naročila in dostava izdelkov: V kolikor se odločite za nakup preko spletne
strani www.distributio.si, potrebujemo za dostavo naročila določene vaše
podatke, brez katerih ne moremo opraviti svoje obvezosti, in sicer dostave
vašega naročila. Podatke zbrane za ta namen obdelujemo na podlagi
pogodbenega razmerja (nakupa), ki ste ga opravili v naši spletni trgovini. 
Osebne podatke povezane z naročili in dostavo izdelkov, hrani podjetje
Distributio d.o.o. 10 let po obdobju na katerega se zadnje naročilo kupca
nanaša, skladno z določbo o hrambi računov na podlagi 86. člena Zakona
o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), v kolikor ne obstaja druga pravna
podlaga za nadaljno obdelavo osebnih podatkov.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:

 ime in priimek
 naslov, poštna številka, mesto
 kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
za namen obveščanja o morebitnih spremembah naročila
(potrditev prejema naročila, rok dostave, obvestilo o
dostavi, itd.)

Vračila izdelkov, reklamacije: Veljavna zakonodaja kupcem zagotavlja, da
lahko koristijo določene pravice v povezavi z uveljavljanjem stvarnih napak,
garancijskih zahtevkov, vračila izdelkov brez razloga itd. ter možnosti, da

lahko opravijo zamenjavo izdelka za drugega ali koristijo druge možnosti
vračil (tudi vračilo kupnine).
Podatke zbrane za ta namen obdelujemo na podlagi pogodbenega
razmerja (nakupa), ki ste ga opravili pri podjetju Distributio d.o.o., saj vam
drugače ne moremo posredovati novega izdelka (zamenjave) ali vrniti
kupnine.
Osebne podatke povezane z naročili in dostavo izdelkov, hrani podjetje
Distributio d.o.o. 10 let po obdobju na katerega se zadnje naročilo kupca
nanaša, skladno z določbo o hrambi računov na podlagi 86. člena Zakona
o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), v kolikor ne obstaja druga pravna
podlaga za nadaljno obdelavo osebnih podatkov.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:

 ime in priimek
 naslov, poštna številka, mesto
 kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska
pošta) 
 zgodovina nakupov in izdani računi s strani podjetja
Distributio d.o.o.

Uporaba različnih oglaševalskih orodij: Distributio d.o.o. na podlagi
zakonitega interesa pri spletnem oglaševanju uporablja storitvi:

 Meta Platforms - podjetju Meta Platforms Ireland Limited
posredujemo vaš elektronski naslov. V kolikor niste član
skupnosti Facebook in/ali Instagram, se z vašimi podatki
ne zgodi nič. Meta Platforms nam ne posreduje podatkov
o tem, ali ste ali niste njihov član. Na podlagi tega vam
lahko prikazujemo bolj usmerjene in vam prilagojene
oglase. V nastavitvah svojega profila na Facebooku si
lahko pogledate, ali smo vas vključili v takšno promocijo
(zavihek »Nastavitev zasebnosti«, nato zavihek
»Nastavitve« in zavihek  »Oglasi«), in ali posamezna
podjetja izključite iz takšnega prikazovanja, ali pa
spremenite soglasje (zavihek »Oglaševalci«). Zgornje
nastavitve lahko preverite na naslednjem

linku: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settin
gs_screen. 
 Google Customer Match - Googlu posredujemo vaš
elektronski naslov, v kolikor imate gmail.com elektronski
naslov. V kolikor se podatki ujemajo in v kolikor niste
ugovarjali takšnemu oglaševanju, bo Google poskrbel, da
se vam prikazuje oglas, ki je prilagojen vam. Google
omogoča, da se sami opredelite, ali želite, da se vam
prikazujejo prilagojeni oglasi. V kolikor želite preveriti, ali
prejemate prilagojene oglase in/ali spremeniti nastavitve,
lahko to storite prek naslednje
povezave: https://adssettings.google.com/authenticated?hl
=en. 

Upravljalec obdeluje to osebne podatke do uresničitve namena za katerega
se hranijo.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:

 kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
 zgodovina nakupov

Izvršbe, sodni postopki, inšpekcijski pregledi: Za namen vodenja izvršb
glede neplačanih, a prevzetih izdelkov, sodnih postopkov in inšpekcijskih
pregledov, obdeluje podjetje Distributio d.o.o. določene osebne podatke, ki
so pridobljeni skladno z zgoraj določenimi nameni.
V primeru izvršbe je pravna podlaga pogodba (nakup) pri podjetju
Distributio d.o.o. ter zakonska pravica do izvršbe. V primeru sodnih
postopkov in inšpekcijskih pregledov, pa je Distributio d.o.o. odgovorna
obdelovati osebne podatke skladno z zakonodajo. 
Obdelujejo se le tisti osebni podatki, ki jih je Distributio d.o.o. zbrala za
zgornje namene in ki so potrebni za izpolnitev namena. Distributio
d.o.o. hrani osebne podatke za ta namen do preteka zakonsko določenega
roka.
Dnevniški zapisi: Namen teh postopkov je zagotavljanje varnosti omrežja in
informacij, tj. omogočiti zaznavanje in preprečevanje neavtoriziranih
dostopov, ki lahko ogrozijo dostopnost, celovitost in zaupnost shranjenih ali
prenesenih osebnih podatkov ter varnost s tem povezanih storitev, ki so

dostopne prek teh omrežij in sistemov. Distributio d.o.o. te podatke
obdeluje za zaščito interesov posameznikov/obiskovalcev spletnih strani.
Upravljalec hrani osebne podatke do uresničitve namena, za katerega so
zbrani, vendar ne dlje od enega leta. Za ta namen upravljalec obdeluje IP
naslov in podatke o verziji brskalnika.
V kolikor takšne obdelave ne želite, lahko zahtevate izbris vaših
podatkov. Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov
podjetje pridobi s sklenitvijo pogodbe med podjetjem in uporabnikom
(oddano spletno naročilo). Uporabnik dovoljuje podjetju Distributio d.o.o.,
obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z
Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik
dovoljuje podjetju Distributio d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih
podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene opisane
zgoraj. Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.
Navedene podatke lahko podjetje Distributio d.o.o., obdeluje za lastne
potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz
baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena,
zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov
ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v
bazi podatkov.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki,
podjetje ne odgovarja.
Izvajanje politike zasebnosti
Podjetje ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje
osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. 
Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do
osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika
o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih
podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih
podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja
osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju
razmerja s podjetjem. 

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno
trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno
izjavo sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu
registracije mora uporabnik podjetju poravnati vse še neporavnane
obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Podjetje bo
zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v
okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije. 
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno
ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo
primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja
izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od
nekoga, za katerega ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega
dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. 
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme
sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako
ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so
starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do
izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. 
Pravica do obveščanja in izbrisa
Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi
razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če želite izbris vaših
osebnih podatkov, imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe
vaših podatkov, se obrnite na: info@distributio.si ali nam pošljite zahtevek
preko navadne pošte na naslov: 
Distributio d.o.o.
Ob potoku 15
1360 Vrhnika

Obvestila: Po prijavi na obvestila bosta vaše ime, telefonska številka in
elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v promocijske namene,

dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni
le, če je ob naročilu strinjate s strinjate s Splošnimi pogoji spletne trgovine.
Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na
info@distributio.si.
Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove
osebne podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice: 

 Pravica do pozabe - v kolikor posameznik ne želi več, da
se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje
obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih
razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, bo lahko od
obdelovalca kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki
zbrišejo. 
 Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
 Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
 Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko, v kolikor to
želi, lahko od obdelovalca zahteva, da mu zagotovi
osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval
upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno
berljivi obliki. 
 Pravica do pravnega sredstva in sankcije - posameznik
ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi
pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega
organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa,
pravico do odškodnine in odgovornosti. 
 Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz
profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo
avtomatiziranih sredstev obdelave.
 Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do
umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov,
posebej v primeru neposrednega trženja.

Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo
uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na
upravljavca, in sicer na elektronski naslov info@distributio.si.
Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v
primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva
dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da
me ne more zanesljivo identificirati. 
Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam
svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez
nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema
zahteve. 
Podjetje osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za
hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko prekliče
soglasje za prejemanje elektronskih sporočil (kar stori s pisno zahtevo
ponudniku na elektronski naslov info@distributio.si) ali zahteva, da podjetje
njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbriše, tako da v
celoti izbriše uporabnikov uporabniški profil pri ponudniku.
Dodatno
Podjetje je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov,
zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne
trgovine. Podjetje ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja
uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi
oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke
uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka
obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje
potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za
zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja. 
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v
spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino
naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih
podatkov. Podjetje teh podatkov ne bo uporabilo v namen, ki bi kakorkoli
škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Podjetje podatkov
uporabnikov ne bo uporabilo za pošiljanje promocijske elektronske pošte ali

drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih
promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo
izrecno soglašal. Podjetje lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki
uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov
uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki. 
Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v
spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku, naslov za dostavo,
telefonsko številko za obvestilo o dostavi paketa in/ali reševanju težav pri
dostavi in naslov elektronske pošte za obvestilo o statusu dostave paketa).
Prek elektronske pošte bo podjetje stopilo v stik z uporabnikom, če bo to
potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske
številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini
prišlo do težav. 

Piškotki in oglaševanje
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob
obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski
opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga
ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali
onemogoči. 
Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni. 
Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in
elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na
piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.
V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih
komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157.
člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.
Spletna stran distributio.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne
hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in
zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z
uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.

Zakaj so piškotki potrebni? 
So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih
storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s
pomočjo piškotkov hitrejša in preprostejša. Z njihovo pomočjo si spletno
mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen
čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno. 
Podjetje vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne
trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice
in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas
trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti.
Podjetje lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne
piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za
prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s
pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa
tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov
spletnega mesta. Podjetje lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki
uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne
varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do
spletne trgovine. 
Onemogočanje piškotkov
Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi.
Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem
brskalniku. 
Če spremenite, ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali
nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno
onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se
razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko
pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom. Sledenju Google Analytics
lahko onemogočite tudi na naslednji povezavi.
Piškotki, uporabljeni na tem spletnem mestu: 

Ime piškotka  Namen  Trajanje  Podjetje 
PHPSESSID  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 
__cfduid  Mreža za dostavo vsebine  1 leto  Cloudflare 
__zlcmid  mreža za dostavo vsebine  1 leto  Cloudflare 
_ga  Analitika obiska  2 leti  Google 
_gat  Analitika obiska  Trenutna
seja  Google 
_gid  Analitika obiska  1 dan  Google 
abproductimage  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

checkoutversion  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

cto_lwid  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

13
mesecev

Distributio
d.o.o. 

discountsmenu_test  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

fr  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  3 mesece  facebook 

optimizelyBuckets  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  6 mesecev Optimizely 

optimizelyEndUserId  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  6 mesecev Optimizely 

optimizelySegments  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  6 mesecev Optimizely 

optimizelyPendingLogEvents  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

Trenutna
seja  Optimizely 

promo_code_id  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

user_firstvisit  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 

user_pagesbrowsed  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 

cookie_settings_set  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  25 let  Distributio
d.o.o. 

IDE  Integracija sporočil  13

mesecev doubleclick

_hjIncludedInSample  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 

eid  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 

uid  Analitika uporabe spletne

trgovine  1 leto  criteo.com 

last_products_viewed  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

atw_session  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 

basket_id 

Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje
košarice 

1 leto  Distributio
d.o.o. 

basket_items 

Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje
košarice 

1 leto  Distributio
d.o.o. 

basket_updated_at 

Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje
košarice 

1 leto  Distributio
d.o.o. 

initiate_checkout 

Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje
košarice 

Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 

user_firstproduct  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

email_tag  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  10 let  Distributio
d.o.o. 

1P_JAR  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 mesec Google 

CONSENT  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  19 let  Google 
KHcl0EuY7AKSMgfvHl7J5E7hPtK Spletno plačevanje  20 let  Paypal 
LANG  Spletno plačevanje  1 leto  Paypal 
NID  Zagotavljanje unikatnih ID

uporabnikov za oglase  6 mesecev Google 
PYPF  Spletno plačevanje  Trenutna
seja  paypal 
X-PP-SILOVER  Spletno plačevanje  Trenutna
seja  paypal 

phone_tag  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  10 let  Distributio
d.o.o. 

ts  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

tsrce  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 
x-csrf-jwt  Avtentikacija  Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 

x-pp-s  Zagotavljanje boljše
uporabniške izkušnje 

Trenutna
seja 

Distributio
d.o.o. 

user_hash  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

user_id  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o. 

test_cookie  Zagotavljanje boljše

uporabniške izkušnje  1 leto  Distributio
d.o.o.

This is Custom HTML section

Free shipping

Get complimentary ground shipping on every order. Don't love it? Send it back, on us.